6.8.06

中文輸入法

今日重新發現粵拼輸入法。

唔知點解,似乎人人都識用倉頡或者簡易、速成打中文,但係我硬係覺得佢哋好難學,同埋唔合邏輯。我平日打中文都係用漢語拼音輸入,因為基本上唔使學新嘅嘢就用到,而且有 Windows IME,唔使裝新嘢喺部電腦度。

我知道咗粵拼喱樣嘢好耐,但係一直都無興趣用。原因非常非常簡單,就喺唔鍾意佢用"J"而唔用"Y"。但係我始終無辦法用漢語拼音打嗰啲口字邊嘅香港字,成日喺網上 copy and paste 都唔係辦法,諗吓諗吓,唉,不如都係用粵拼啦。又唔使點學,淨係要習摜唔用"Y"而用"J"之嘛,啲韻母又同平日用嘅差唔多,將就將就咪得囉。

咁今日亂咁上網,去到一個我平日都有去嘅網頁,發現有一個我不嬲到無發覺到嘅輸入法工具,乜都唔使安裝,連紅蜻蜓都唔使就可以用粵拼輸入法打嘢,好開心啊。而家就係用緊粵拼打喱篇嘢嘞。

搵到咁筍嘅嘢,我梗係即刻廣報親朋啦。有人以前講過唔識打中文,今勻都應該幫到佢喇啩。

不過而家可以咁容易咁打中文,我都有小小擔心我啲普通話會退步。

1 comment:

Stamp Mountain Stamp Sea said...

真係多謝晒。 我而家可以打廣東話, 不個有小小唔習慣羅。 
By the way, I really enjoy reading your travel log, 好interesting, 好優雅