12.6.16

1985

剛看了愛爾蘭電影 Sing Street (港譯“初戀無限Jam”),真是讓人愉快的電影,我覺得比起用大明星演的 Begin Again 更好看,讓人想起當年的Once。1985年,還不是家家(別說人人)都有電話的年代。15歲少年的成長和大人的生活同樣地不容易。Duran Duran和Spandau Ballet 的歌曲也是我少年回憶的一部分。真窩心。

直到今天,Once原聲唱片的所有歌曲都在我的手機內,隨身攜帶。Begin Again 的也是全套齊備。

(今日睇戲,飲咗支霸王橙汁。事緣我買個有叉燒包燒賣橙汁嘅套餐,廿文。啲工作人員check過重有最後一個叉燒包,然後先收錢。我攞咗橙汁,渠哋話會送啲食物去我個位。我入場之後見到有人攞住叉燒包入場,都打定輸數。睇緊戲時有個人來到我身邊解釋叉燒包不見了嘅原因,我話睇緊戲,唔啋渠。終於我無嘢食,散場時啲人畀返廿文我,即係橙汁免費。)

No comments: