24.6.16

風扇

前晚睡房嘅風扇壞咗,響無空調嘅情況下渡過咗悶熱嘅一晚(實情係我唔記得咗間房其實係有冷氣嘅),尋晚去買風扇。我用咗tower fans 好多年,但唔知點解尋晚揀咗部傳統大圓頭一隻腳嘅風扇,大概同個品牌(Tefal)同價錢(六百幾)有關。買完自己托返屋企,老實講唔算重而且唔係行好耐,不過我年老力衰,都幾用力。之後重要砌把風扇出來,但其實我自己照顧自己咁多年,砌傢俬同電器都幾叻,而且細個時經常洗風扇,對構造相當了解。於是攞哂啲配件出來就開始砌,由底砌起,雖然見唔到說明書覺得有啲奇怪,但完全無難度。最後裝個大頭,先發覺說明書夾響入面,但我都已經砌好嘞。

夜晚開住新風扇瞓覺,果然風力強勁超級寧靜,幸福指數飆升。日日營營役役勞勞碌碌,呢類小確幸其實好重要。新風扇有遙控器,但只可以控制開關同風力,風扇頭嘅轉動要靠最傳統嘅人手機械式開關,我覺得奇怪,唔知呢個係因為Tefal 設計落後,抑或係出於對傳統大頭風扇嘅安全考慮。

No comments: